1. 0nur/TheMohikans😤#BizFenerbahçeyiz📸 @CrbgOnr - 05 Dec 2021

    Tüm kırgınlık ve küskünlükleri bugün yine bir kenara atıyorum. Aile olmalıyız. Güvenmek istiyorum. Belki diyorum iç… https://t.co/LSxwtDn7VM

  2. Meloş #LM7 @melosfacts - 05 Dec 2021

    Koluna "We will fight for the family!" dovmesi yaptiran eleman napiyo su an acaba

  3. şeyda @gezelim1907 - 05 Dec 2021

    @Fenerbahce Noldu yaa 'We will fight for family'e ? Bu akşam gorecez mi o fight'i?

  4. Kenan Altun @Kenannaltunn - 02 Dec 2021

    RT @dustoftheworld: Noldu lan amınakodumun karaktersizleri, yok vardır bi bildiği, yok incuri, we will fight for the family falan ne değişt…

  5. Vitor Pereira’nın Öğrencisi @vitorpereira_33 - 01 Dec 2021

    RT @dustoftheworld: Noldu lan amınakodumun karaktersizleri, yok vardır bi bildiği, yok incuri, we will fight for the family falan ne değişt…

  6. attila @atillaszalai20 - 01 Dec 2021

    RT @lipaciyim: 1,5 ay evvel vardir bir bildigi len amk! diyenler hocayi catur cutur yedi. we will fight for the family amk! diye gezinen ge…

  7. kulaksızlardan özil #NoÖzilNoParty @ozil10line - 01 Dec 2021

    @dustoftheworld Vücudumda dövme yok, vitor şampiyon yapsın we will fight for the family dövmesi yaptırmayan orospu çocuğudur ama yapamayacak

  8. Kübra🇩🇰 @vvitorvekili - 01 Dec 2021

    RT @dustoftheworld: Noldu lan amınakodumun karaktersizleri, yok vardır bi bildiği, yok incuri, we will fight for the family falan ne değişt…

  9. a• @dustoftheworld - 01 Dec 2021

    Noldu lan amınakodumun karaktersizleri, yok vardır bi bildiği, yok incuri, we will fight for the family falan ne de… https://t.co/Vab1774Gki

  10. The Special One @josemourinhocu - 01 Dec 2021

    Sezon başından beri vardır bir bildiği denen malın "We will fight for the family" (tişörtü bile basıldı) demesinden… https://t.co/32B7PZGM7M

  11. Kübra🇩🇰 @vvitorvekili - 01 Dec 2021

    RT @lipaciyim: 1,5 ay evvel vardir bir bildigi len amk! diyenler hocayi catur cutur yedi. we will fight for the family amk! diye gezinen ge…

  12. Khoos @KhoostheFener - 30 Nov 2021

    RT @lipaciyim: 1,5 ay evvel vardir bir bildigi len amk! diyenler hocayi catur cutur yedi. we will fight for the family amk! diye gezinen ge…

  13. Gregor @lipaciyim - 30 Nov 2021

    1,5 ay evvel vardir bir bildigi len amk! diyenler hocayi catur cutur yedi. we will fight for the family amk! diye g… https://t.co/24VxiTAdRf

  14. Faruk Yalcin:) @2021kurtulus - 30 Nov 2021

    Mikrofonu eline alan 🐏Victor a ne dedirtti?”We will fight for the family”avrupa da elendi ligde 12 puan geride!peki… https://t.co/IVgRABbkYj

  15. asgaard @fbijumong - 29 Nov 2021

    İnstaya vitorun we will fight for the family sözü ile fotoğrafını hikaye attığım için utanıyorum şu an gidip dondurucam bir daha kullanamam.

  16. Deniz @DenNo_90_ - 29 Nov 2021

    We will fight for family. Sonra 6 maç 4 mağlubiyet 1 beraberlik 1 galibiyet #fenerinmacivar

  17. İsmet ÇALIŞ @ismetcls - 29 Nov 2021

    RT @jaqatay: @Fenerbahce Havalimanında “We will fight for family” dediğinizden beri ligte 5 maçta 1 galibiyet aldık. Noldu abi “We will fi…

  18. yasinerdoqan @prime_mesutozil - 29 Nov 2021

    Yine ölüm kalım maçı yine ölen biz.. Biz bu pereirayı niye sürekli deniyoz?adama bak ya eski sevgili gibi heryerd… https://t.co/FUlBDinSC2

  19. Sebahattin⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ @sebahattin_t1 - 29 Nov 2021

    RT @jaqatay: @Fenerbahce Havalimanında “We will fight for family” dediğinizden beri ligte 5 maçta 1 galibiyet aldık. Noldu abi “We will fi…

  20. Mr.Arda @YurdigulArda - 29 Nov 2021

    RT @jaqatay: @Fenerbahce Havalimanında “We will fight for family” dediğinizden beri ligte 5 maçta 1 galibiyet aldık. Noldu abi “We will fi…

  21. Moha_crtt @CiritciMuhammed - 29 Nov 2021

    Şimdi daha iyi anlıyom ”We will fight for the family” Ts maçında demişti bunu demek ”Ts icin savaşıcaz” demiş yanlışlık bizde

  22. Fener Neferi¹⁹⁰⁷ ama hiçbir futbolcunun fanı değil @AhmetZ_Uzun1 - 29 Nov 2021

    Bu maçı yenseydikte dicektim yenilseydikte 'vitor pereira istifa' Ali başkan herşey için geç değil bak alabiliriz b… https://t.co/KEPOX0AVX6

  23. Jada ¹⁹⁰⁷ U.A @jada1907 - 29 Nov 2021

    RT @jaqatay: @Fenerbahce Havalimanında “We will fight for family” dediğinizden beri ligte 5 maçta 1 galibiyet aldık. Noldu abi “We will fi…

  24. Çağatay¹⁹⁰⁷ @jaqatay - 29 Nov 2021

    @Fenerbahce Havalimanında “We will fight for family” dediğinizden beri ligte 5 maçta 1 galibiyet aldık. Noldu abi… https://t.co/zgMGdFFlZ4